Dron w branży nieruchomości
Film promujący nieruchomość wykonany dronem zwiększy atrakcyjność oferty, a co za tym idzie ? wielokrotnie przyspieszy sprzedaż!
Na całym świecie profesjonalne biura nieruchomości posiadają w swojej ofercie zdjęcia i filmy wykonywane z lotu ptaka. W Polsce ten rodzaj usługi także zyskuje na popularności i nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć dlaczego. Każdy agent wie, że nic tak dobrze nie sprzedaje się w naszej branży, jak doskonale sfotografowany obiekt, którego zdjęcia zachęcą każdego klienta do spakowania walizek i ? ekspresowej przeprowadzki!
Korzystanie z innowacyjnych metod marketingu jest podstawą w branży nieruchomości. Warto zadbać o to, aby to właśnie Twoja nieruchomość wyróżniała się na tle setek innych, zamieszczonych na portalach branżowych.
????? 5/5
Czy jesteś w stanie sobie wyobrazić, że masz na sprzedaż przepiękną działkę w bliskiej okolicy lasu i rzeki, a jedyne co potrafisz uchwycić swoim telefonem komórkowym to głównie trawa? W takich sytuacjach jedyną skuteczną metodą fotografii są zdjęcia wykonane dronem. Oferta, zawierająca nie tylko świetny opis, ale także odpowiedni materiał marketingowy, w tym zdjęcia pokazujące całą okolicę nieruchomości, ukształtowanie terenu oraz jej dokładną lokalizację, sprzeda o wiele szybciej, niż fotografia robiona na kolanie telefonem komórkowym ;)!
Jeżeli chcesz sprzedać dużą inwestycję, warto zadbać o profesjonalne ujęcia z unoszącego się wysoko drona. Istnieje wiele zalet budynków oraz działek, których nie jesteśmy w stanie dostrzec z poziomu ziemi.
Drony w nieruchomościach i sprzedaży mieszkań deweloperskich to niezastąpione narzędzie, by pokazać największe walory obiektu. Przyjrzyjmy się dokładnie, jakie są największe atuty filmowania z powietrza:
ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI OFERTY
Rynek nieruchomości w Polsce jest w ostatnich latach przepełniony ofertami sprzedaży mieszkań, domów, czy lokali usługowych. Potencjalni klienci spodziewają się, że zobaczą kolejne, nudne ogłoszenie ze zwyczajnym zdjęciami, robionymi smartfonem. Niecodzienne podejście do marketingu, zdjęcia z lotu ptaka oraz filmy prezentujące nieruchomość, wyróżnią naszą ofertę na tle tysiąca innych.
PODKREŚLENIE ZALET LOKALIZACJI
Każda nieruchomość prezentowana w sieci powinna przyciągać uwagę odbiorców szczególnie ze względu na atuty lokalizacji. Dla domu jednorodzinnego będzie to na pewno pełne zieleni otoczenie z pięknie wygospodarowanym ogródkiem, z kolei dla mieszkań deweloperskich ważna będzie dobra komunikacja z miastem oraz bliskość szkół, zakładów pracy, sklepów, czy placów zabaw.
UWYDATNIENIE ATUTÓW NIEWIDOCZNYCH Z ZIEMI
Są takie zalety budynków oraz działek, których nie jesteśmy w stanie dostrzec patrząc z poziomu ziemi. Dopiero profesjonalne zdjęcia i filmy wykonane dronem są w stanie pokazać takie detale, jak piękna elewacja, doskonale wykonany dach w ciekawym kolorze, czy basen w ogrodzie.